Reklamationshandläggare till Input interiör i Stockholm

Vi söker ambitiösa och drivna medarbetare som inte är rädda för nya utmaningar. Som en del av vårt administrations support-team arbetar du med reklamationer och transportskador. Tjänsten innebär att ge våra kunder bästa service genom att lösa ärenden på ett effektivt och professionellt sätt. Det är viktigt att du är flexibel, lösningsorienterad, affärsmässig och har lätt för att skapa relationer både internt och externt.

Du har social kompetens och tycker om kontakt med människor. Du har som lägst gymnasieutbildning och vana av att arbeta i PC-miljö samt goda kunskaper i engelska tal och skrift. Som person tror vi att du är strukturerad, noggrann, positiv och serviceminded.

Branschvana är meriterande men inte ett måste, stor betydelse sätts vid rätt inställning och personliga kvalitéer. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.

Tjänsten är ett vikariat med start från och med 2024-10-01 till och med 2025-09-30 med chans till förlängning.

Ansökan

Välkommen med din ansökan senast 20 september. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan och bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Irene Laczko på irene.laczko@inputinterior.se.

Click or drag a file to this area to upload.
Click or drag a file to this area to upload.
Click or drag a file to this area to upload.
Tack

Tack för din ansökan!

Till formuläret
Hoppsan

Ett fel har inträffat, var god försök igen.

Till formuläret
Låt oss kontakta dig

Dela dina uppgifter så återkommer vi.

Tack

Vi återkommer till dig så snart vi kan.

Till formuläret
Hoppsan

Ett fel har inträffat, var god försök igen.

Till formuläret